gototopgototop

ТОРГОВА МАРКА ATLAS

maraka-atlasОсновою бренду повинен бути хороший продукт - такого принципу дотримувалось керівництво компанії ATLAS з самого початку. Але є багато хороших продуктів, тому, щоб досягнути успіху на ринку, необхідно виділятись. Засновники торгової марки вирішили виділити шляхом посилання до національних ідей та цінностей. Завдяки дотриманню цієї стратегії, впродовж двадцяти років роботи на ринку, торгова марка ATLAS отримала значну кількість лояльних клієнтів які сьогодні є гарантією її сили та міцності.

УПРАВЛІННЯ


upravlinnyaВпродовж багатьох років ATLAS працює над тим щоб забезпечити управління компанією відповідно до світових стандартів. В даний час інтегрована система управління в компанії ATLAS складається з трьох підсистем: управління якістю (DIN-EN ISO 9001:2008), екологічний менеджмент (DIN-EN ISO 14001:2005), а також започаткована в 2009 році система охорони праці (BS OHSAS 18001:2007). Ці три підсистеми є взаємодоповнюючими. Лише невелика кількість польських компаній може похвалитись такою системою управління, що стосується будівельної галузі, то в ній кількість компаній з таким рівнем управління є зовсім незначною. Останнім досягнення компанії в даному напрямку є впровадження системи управління інформаційною безпекою (PN-ISO/IEC27001:2007).

ІННОВАЦІЇ ТА ПРОСУВАННЯ

inovaciyiУ процесі створення та розвитку торгової марки ATLAS ключову роль відіграло застосування інноваційних маркетингових кроків, які раніше не використовувались в галузі будівельних матеріалів. Компанії також вдалося вибудувати відмінні комунікації з клієнтами, партнерами та кінцевими споживачами продукції торгової марки ATLAS.
В останні декілька років компанія приділяє значну увагу контактам з підрядниками. Для них створена та запущена спеціальна ​програма лояльності ФАХІВЕЦЬ, згідно з умовами якої купуючи певну кількість продуктів – отримуєш визначену кількість балів та маєш можливість отримати за них цікаві призи. А також, компанія ATLAS на постійній основі співпрацює з Польською Асоціацією Плиточників, яка організовує безліч заходів для фахівців - в тому числі щорічний Польський Чемпіонат Плиточників і численні навчальні та розважальні заходи для фахівців.
Членів Польської Асоціації Плиточників було запрошено до співпраці в процесі ребрендінгу топової позиції компанії ATLAS - Клею ОК.
Було прийнято рішення, що виробництво 3 млн. тон цього продукту та 20 років присутності на ринку є достатньою підставою для впровадження змін як в рецептурі так і в упаковці. Незважаючи на те, що цей продукт, можна сказати, збудував польський ринок сучасних клеїв для керамічної плитки, на даний час вимоги споживачів, відрізняються від тих які були 10-20 років тому. Новий Клей ОК отримав все найкраще від старого та набув нових властивостей, що зробили його сучасним продуктом XXI століття. В процесі змін було також впроваджено нову яскраву упаковку синього кольору.
Рекламу клею в "синіх" мішках, було збудовано на концепції справжнього чоловічого кіно, де героями виступили ті самі плиточники, які тестували даний продукт. Можливо саме тому, рекламна компанія була такою успішною та переконливою.
Як відомо, торгову марку ATLAS знає більше ніж 80% поляків, а її символом є лелека. Саме поєднання символу Лелеки – назви торгової марки ATLAS та біло-червоної символіки - забезпечило продукції ATLAS високий політ та лояльність споживачів.

ДОСЯГНЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ

dosyahnennyaВпродовж 20 років присутності на ринку продукція торгової марки ATLAS завоювала лояльну клієнтську аудиторію, яка є гарантією її сили та міцності. Під час соціологічних досліджень, які проводила фірма OBOP TNS в березні 2010 року, польським споживачам було задано запитання: «Якими вітчизняними торговими марками Ви найбільше пишаєтесь та можете порекомендувати закордонним колегам?». 54% опитаних назвали ATLAS лідером серед 108 польських компаній без поділу на галузі.
Далі, коли торгові марки було розподілено на вісім галузей, торгова марка ATLAS зайняла в перше місце в будівельної галузі.

Предметом великої радості та гордості засновників компанії є те, що групу ATLAS визнано однією з компаній з найкращою якістю управління. Підтвердженням цього є високе положення групи в економічних рейтингах та численні нагороди. Серед яких найвизначнішим є п’ятикратне здобуття титулу СУПЕРБРЕНД та БУДІВЕЛЬНА МАРКА РОКУ.

Сьогодні компанія ATLAS має намір зберегти та посилити своє лідерство на польському ринку. Також стратегічною метою компанії на найближчі роки є здобуття позицій в Центральній Європі. Саме для досягнення цієї мети компанією було зроблено інвестиції в Білорусії, Латвії, Румунії та Росії.

 
© Copyright 2012 Atlas-tak.
Знайдіть нас у Google+